Home

Mercure hurghada am fost acolo

Mercure Hurghada Hotel Egypt - Free Airport Shuttle

1. Am ales charterul de la Blue Air, cu plecare in 31 decembrie din Bucuresti, ora 07:00 si sosire in Hurghada la ora 10:00. Plecarea a fost destul de proasta, bine de stiut pentru data viitoare, ca plecarea sa fie cel putin cu o zi inainte de seara de Revelion
  2. eata, dar delicios oricum
  3. Salut, M-am intors de cateva zile din Egypt, Hurghada, Grand Resort. Cateva chestii care tin sa le spun aici pentru cei care n-au fost inca acolo. Hotelul este super OK, nu stiu daca ii poti da 5 stele chiar la tot dar cu siguranta piscinele fac toti banii
  4. Am fost plecați in perioada 26.02.2021-09.03.2021 in Hurghada intr-o super vacanța. Cine merge pentru prima oară in Egipt nu are voie sa rateze [...] — scrise de ux119069 despre [Opționale cu plecare din regiunea Hurghada / #EXCURSII şi CĂLĂTORII
  5. eata, dar delicios oricum. Exista 2 tipuri de pisicine - una pentru adulti alta pentru copii
  6. ute de aeroportul internațional, la stațiunea exclusivistă Hurghada, această locație excelentă oferă oaspeților ultimul lux pur, cu o plajă privată, plajă perfectă, restaurante elegante și servicii incomparabile

In perioada 30 aprilie - 14 mai am avut un sejur de 14 zile la acest hotel. Am fost un grup de 5 adulti si un copil de 11 ani. Grupul format din: noi 2 adulti plus copil, parintii mei si mama sotului. Am cuplat copilul cu bunica singura si astfel am avut biletul cu 3 camere duble cu vedere spre gradina. Hotelul este foarte aproape de aeroport Ne-am intors de 2 zile din Hurghada unde am fost cazati la hotelul Royal Lagun. Nu am sa scriu despre excursii pentru ca s-a scris mult aici. Deoarece am vazut ca nu sunt impresii despre acest hotel m-am hotarat sa scriu eu cate ceva. Este un hotel de 5 stele dar in realitate cam de 4 la o distanta de cca 4-5 km de aeroport Hello. In luna aprilie am fost in vacanta in Hurghada pentru prima data cu 2 copii (9 ani si 1 an jumate). A fost o vacanta frumoasa si relaxanta... atat cat a fost posibil cu un bebe. Hotelul Albatros White Beach Resort a fost in regula, mancare buna, cazarea ok Watersports are the key activity for Red Sea travelers. Learn and enjoy windsurfing at our on-premises windsurf center. Explore. Upgrade your accommodation and ask about the newly renovated, modern Superior Rooms. Explore. Plan your wedding under the sunny skies, sandy shores, and the magical Red Sea mountains in the background. Explore

Mercure Hurghada Hotel, HURGHADA (orașul) / impresii

The hotel is located around 10 kilometers from Hurghada International Airport and it takes about 15 minutes by a taxi, and the distance from City Centre is 3 kilometers.Sunny Days El Palacio Resort & SPA Is the only resort in Hurghada which built into the sea itself, the hotel is surrounded by water from 3 sides , which mean 99% from the rooms. Descriere. Desert Rose Resort este un complex de 5 stele situat pe malul marii in Hurghada. Hotelul a fost inaugurat in 2001 si renovat in 2008 si este compus dintr-o cladire principala cu 2 etaje (receptia) si multe cladiri de 2 si 3 etaje. Hotelul detine un parc acvatic, ceea ce il face ideal pentru familiile cu copii Free Airport Shuttle. Book Mercure Hurghada Hotel Today And Save Traseul pe care l-am facut eu in luna februarie a fost urmatorul: Hurghada - Cairo - Aswan - Luxor - Hurghada. Am alocat 9 zile acestui circuit si au fost aproape suficiente pentru o prima intalnire cu Tara Faraonilor, tinand cont ca am pus accentul pe o calatorie de tatonare si de cunoastere a frumusetilor Egiptului